Politica de Confidentialitate

Definitii:

1. Grupul Romana Residence – relatia stabilită între compania S.C. Romana Residence Development S.A., persoana juridica romana cu sediul in Mun. Arad, Strada Lucius Verus, nr. 3, Judetul Arad, inregistrata la O.R.C. Arad sub nr. J02/1146/2012, avand C.U.I.: RO 30787089 si S.C. Romana REsidence Properties S.A., persoana juridica romana, cu sediul in Mun. Arad, Str. Bicaz, nr. 1-5, Pavilion Administrativ, Tronson Sud, Jud. Arad, inregistrata la ORC Arad, sub nr.: J02/814/2014, avand C.U.I.: RO33427424;

2. Website – aplicatie web de tip web site (domeniu și subdomeniile aferente) aflată în proprietatea exclusiva a S.C. Romana Residence Development S.A., persoana juridica romana cu sediul in Mun. Arad, Strada Lucius Verus, nr. 3, Judetul Arad, inregistrata la O.R.C. Arad sub nr. J02/1146/2012, avand C.U.I.: RO 30787089, organizată în baza legii române, operează și administrază domeniul care se încadrează în aceasta categorie www.romanaresidence.ro.

Continut:
• toate informatiile de pe Website care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament din sfera IT&C;
• continutul oricărui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR săi de către ROMANA RESIDENCE prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil și/sau agreat de ambele părti;
• orice informatie comunicată prin orice mijloc de către un angajat sau colaborator, partener sau furnizor agreat al ROMANA RESIDENCE UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contractare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de produsele, serviciile, tarifele practicate și/sau noutătile generate sau furnizate de catre ROMANA RESIDENCE, intr-o anumita perioada;
• informatii legate de produsele, serviciile, tarifele practicate și/sau noutătile generate sau furnizate de către un tert cu care ROMANA RESIDENCE are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumita perioada;
• date referitoare la ROMANA RESIDENCE sau alte date privilegiate ale acesteia.

REGULAMENTUL GENERAL DE PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

– denumirea regulamentului aplicabil pe întreg teritoriul Uniunii Europene, având acronimul RGPD sau RGPDCP, denumit în continuare GDPR.
UTILIZATOR / MEMBRU – reprezentant al persoanei juridice ce are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau în baza unui acord de utilizare între ROMANA RESIDENCE și acesta.

NEWSLETTER / ALERTĂ – mijlocul de informare periodic, prin e-mail, asupra serviciilor, noutătilor, evenimentelor, produselor și/sau promotiilor desfășurate de către ROMANA RESIDENCE într-o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea ROMANA RESIDENCE cu referire la informatiile continute de acesta.

A. Categorii de date cu caracter personal:
Pentru scopurile prelucrării menţionate la punctul B de mai jos, prelucrăm datele cu caracter personal ale Dumneavoastră furnizate în cadrul Website-ului nostru sau în baza deciziei Dumneavoastră de a contracta serviciile sau produsele pe care le oferim sau le intermediem – denumite în continuare „Date cu caracter personal”, după cum urmează:
• nume, prenume, data naşterii, numărul de telefon mobil și/sau telefon fix sau fax, adresa de e-mail, adresa de livrare / adresa sediului / adresa pentru facturare, codul numeric personal, documentul de identitate, sexul, nr. cont bancar (denumite în continuare „Date personale”);
• numărul contractului sau a comenzii plasate, tipul produselor comandate, informatii pentru plată, detalii tranzacţii (denumite în continuare „Date referitoare la comandă”);
• continutul comentariului, recenziei sau notificării transmise și subiectul acestuia, continutul documentelor atașate și transmise către ROMANA RESIDENCE (denumite în continuare „Date de comunicare”);
• informatii privind calitatea de client, utilizarea contului de utilizator și a Website-ului de către Dumneavoastră (de exemplu, data şi ora la care ati accesat Website-ul, inclusiv adresa IP publică pe care ati folosit-o, device ID public precum şi date similare despre Dumneavoastră) (denumite în continuare „Date de monitorizare”).

ROMANA RESIDENCE colectează datele cu caracter personal în următoarele modalităţi: direct de la Dumneavoastră (transmise prin e-mail, transpuse într-un contract, acordate pe Website, sms, retele de socializare ori prin alte mijloace de comunicare agreate), din rapoartele traficului înregistrat de serverele care găzduiesc Website-urile pe care le folosim şi/sau le administrăm, din retele sociale precum şi prin intermediul cookie-urilor sau de la parteneri terti care ne comunică date în vederea livrării produselor către Dumneavoastră (de exemplu, dar a nu ne limita la: furnizorii de servicii de curierat etc.).

A.1. Datele cu caracter personal pe care le colectam automat: Când vizitati Website-ul ROMANA RESIDENCE, colectăm automat anumite informatii, care includ, dar nu se limitează la: adresa Dumneavoastră IP, informatii cookie, mai exact data și ora la care ati accesat serviciile noastre, hardware-ul, software-ul sau browser-ul pe care le folositi și informatiile despre sistemul de operare al computerului Dumneavoastră, de exemplu, setările privind limba și locatia de unde accesati serviciile noastre. Când contractati un serviciu sau când vă abonati la newsletter, este posibil să colectăm, de asemenea, informatii cu privire la istoricul căutarilor și al activitătilor derulate de Dumneavoastră în cadrul Website-ului, inclusiv informatii cu privire la click-uri și la paginile pe care le-ati vazut.

A.2. Datele cu caracter personal pe care ni le furnizati despre alte persoane: Când contractati un serviciu sau un produs, fie prin intermediul Website-ului nostru sau prin intermediul oricărui alt canal (de exemplu, dar a nu se limita la: telefon, e-mail, chat, în persoană la punctul nostru de lucru sau la sediul nostru, Facebook sau orice altă retea de socializare, solutii de chat WhatsApp sau alte asemenea), este responsabilitatea Dumneavoastră să vă asigurati ca datele pe care le furnizati, fie că sunt ale Dumneavoastră sau ale altor persoane, ca persoana ale cărei date cu caracter personal le furnizati este informată despre acest lucru și a înteles și a acceptat modul în care folosim informatiile respective, conform descrierii din prezentul document.

B. Scopurile Prelucrării: Prelucrăm datele Dumneavoastră cu caracter personal în măsura permisă sau impusă de legislaţia aplicabilă în următoarele scopuri:

1. pentru furnizarea serviciilor şi produselor oferite de către ROMANA RESIDENCE şi partenerii pe care îi subcontractăm pentru Dumneavoastră, cuprinzând actiunile specifice acestei activităti inclusiv pentru a permite folosirea în cele mai bune conditii a Website-ului şi în scopul obtinerii de informatii statistice pentru îmbunătătirea produselor și serviciilor ROMANA RESIDENCE (denumite în continuare „scopuri legate de furnizarea serviciilor şi functionarea Website-ului”);

2. prin administrarea în sigurantă a sistemului informatic al ROMANA RESIDENCE, a partenerului sau colaboratorului ROMANA RESIDENCE (de exemplu, dar a nu se limita la: o activitate precum administrarea aplicatiei prin intermediul căreia înmagazinăm detaliile despre utilizatori) şi în scopul evitării activitătilor infractionale (denumite în continuare „Scopuri legate de securitate şi prevenirea fraudei”);

3. pentru a permite utilizatorilor să creeze un cont pe Website, să ne contacteze prin intermediul Website-ului nostru, utilizăm informatiile pe care ni le furnizati pentru a administra contul creat pe Website-ul nostru sau pentru a putea răspunde cererilor de contact survenite. Puteti să vă administrati contul şi să vă administrati setările personale (denumite în continuare „Scopuri legate de conturi online”);

4. pentru a permite utilizatorilor să ofere sugestii şi sesizări cu privire la diverse informatii pe care le-am publicat pe Website-ul nostru, cu privire la serviciile sau produsele oferite de ROMANA RESIDENCE sau pentru a intra în legătură cu noi prin intermediul Website-ului nostru sau a conturilor noastre pe care le avem active în cadrul altor portaluri (de exemplu, reţele de socializare precum Facebook sau Instagram) în vederea transmiterii de sugestii și/sau sesizări (denumite în continuare „Scopuri legate de sugestii şi sesizări ale clienţilor”);

5. pentru a permite furnizorilor sau colaboratorilor să ofere opiniile şi comentariile lor în legătură cu activitatea ROMANA RESIDENCE sau să propună idei de colaborare sau să transmită oferte către ROMANA RESIDENCE (denumite în continuare „Scopuri legate de furnizori”);

6. pentru a permite contactarea şi administrarea contractării potentialilor parteneri de către ROMANA RESIDENCE (denumite în continuare „Scopuri legate de parteneri”);

7. pentru a permite realizarea activităţilor de marketing (denumite în continuare „Scopuri legate de marketing”).

Activitătile menţionate mai sus pot include:

1. utilizarea datelor Dumneavoastră personale pentru a trimite noutăti despre serviciile şi produsele noastre sau ale partenerilor, colaboratorilor și/sau furnizorilor, despre evenimente sau informatii care sunt specifice activitătilor noastre și/sau ale partenerilor, colaboratorilor, furnizorilor, şi care ar putea să vă fie de folos, atunci când vă abonati la noutătile ROMANA RESIDENCE (de exemplu, prin intermediul newsletter-ului), când contractati un serviciu pe care îl prestăm, când achizitionati un produs din magazinul on-line sau când configurati un cont de utilizator. a) Vă veti putea DEZABONA de la aceste comunicari de marketing, ORICÂND, rapid şi uşor, tot ce trebuie să faceti este să dați click pe link-ul de ˝Dezabonare printr-un singur click˝, inclus în partea de final al fiecărei trimiteri prin newsletter.

2. în baza informatiilor pe care ni le furnizaţi, la cererea Dumneavoastră sau ocazional, vă putem transmite oferte personalizate pe e-mail sau le vom putea afişa pe Website sau alte platforme on-line (de exemplu, dar a nu se limita la retelele sociale). Aceste oferte vor putea fi disponibile în cadrul Website-ului, dar şi ale unor terti sau servicii sau produse despre care credem ca v-ar interesa.

3. în cadrul activitătilor desfășurate pentru administrarea contractului Dumneavoastră și/sau în îndeplinirea obligatiilor noastre legale, datele Dumneavoastră personale pot fi comunicate Băncii finantatoare, acționarilor / afiliatilor noștri, angajatilor / colaboratorilor noștri cu atributii legate de administrarea și executarea contractelor, auditorilor noștri și, dupa caz, autoritătilor și institutiilor publice;

4. dacă participati la alte activităti promotionale pe care le organizăm (de exemplu concursuri, tombole sau diverse alte facilităti oferite membrilor înscrişi), vom putea solicita să ne comunicati informatii relevante ce vor putea fi utilizate pentru a administra aceste promotii sau pentru a intra în posesia premiilor acordate. Vă anuntăm că vom putea să folosim datele cu caracter personal, astfel cum vor fi furnizate de Dumneavoastră către ROMANA RESIDENCE, în scopurile menţionate în această Politică de Confidenţialitate.

C. Temeiul prelucrării datelor Dumneavoastră cu caracter personal: De principiu, prelucrarea datelor cu caracter personal ne este necesara în vederea desfăşurării activităţii specifice scopurilor prelucrării datelor. Vi se va putea solicita să furnizati datele Dumneavoastră cu caracter personal în mod obligatoriu, cu exceptia situatiilor limitate în care vă comunicăm că anumite informatii sunt facultative. Dacă nu ne oferiti respectivele date cerute a fi furnizate în mod obligatoriu, procesul poate fi întârziat sau chiar imposibil. Pentru a putea prelucra datele Dumneavoastră cu caracter personal, ROMANA RESIDENCE se bazează pe diferite temeiuri juridice, iar mai jos vom detalia cât putem de bine, care sunt acestea:

1. Consimtământ: ne vom putea baza pe acordul Dumneavoastră de a vă utiliza informatiile personale în anumite scopuri directe de marketing, consimtământul fiind temeiul juridic pentru colectarea, prelucrarea şi utilizarea datelor Dumneavoastră cu caracter personal, astfel cum este permis de legea aplicabilă (la data redactării acestui document, în vigoare este Legea 677/2001, iar din data de 25.05.2018, Regulamentul 679/2016). Vă veti putea retrage consimtământul în orice moment, contactându-ne la adresele de la finalul prezentului document.

2. Executarea unui contract sau în vederea încheierii unui contract: prelucrarea este necesară pentru executarea contractului la care persoana vizată (de exemplu, dar a nu se limita, utilizatorul) este parte sau pentru a face demersurile necesare încheierii contractului dintre Dumneavoastră şi ROMANA RESIDENCE (de exemplu, în cazul partenerilor fiind vorba de contractul de colaborare, în cazul clientilor fiind vorba de contractul de prestări servicii sau cel de vânzare – cumpărare, în cazul furnizorilor fiind vorba de contractul de furnizare). De exemplu, daca contractați serviciile sau produsele noastre, vă vom utiliza datele cu caracter personal pentru a ne îndeplini obligatia de a finaliza şi a administra respectiva cerere în conformitate cu contractul pe care îl avem cu Dumneavoastră. Totodată, prelucrarea datelor Dumneavoastră cu caracter personal poate fi necesară pentru a face demersuri înainte de încheierea unui posibil contract, în conditiile în care sunteti un potential partener şi doriti să ne contactati în vederea unei eventuale colaborari comerciale.

3. Interese legitime: putem folosi informatiile pentru interesele noastre legitime, cum ar fi oferirea celui mai bun continut adecvat Website-ului, e-mail-urilor şi newsletter-urilor, pentru prestarea în cele mai bune conditii a serviciilor contractate, pentru a ne îmbunătăti şi promova produsele şi serviciile, precum şi continutul pe Website-ul nostru şi, în scopuri legale, administrative şi de detectare a fraudei.

Date cu caracter personal D. Transferuri de date, destinatari si temeiul legal al acestor transferuri:

1). Destinatari Terti: ROMANA RESIDENCE şi/sau alte societăti contractate de către ROMANA RESIDENCE pentru a duce la îndeplinire cerintele Dumneavoastră în baza relatiei, colaborării sau parteneriatului cu noi, vă pot transfera datele unor agentii guvernamentale şi de reglementare, instante şi alte autorităti guvernamentale, conform prevederilor legislatiei aplicabile, în baza Art. 6 (1) (c) din cadrul GDPR, şi consultantilor externi cu rol de operatori de date (de exemplu, dar a nu ne limita, avocati pe care îi contractăm, contabili, auditori etc.) în baza Art. 6 (1) (f) GDPR.

Prestatori de servicii: în cadrul operaţiunilor sale comerciale normale, ROMANA RESIDENCE: încheie contracte cu prestatori de servicii din afara acestuia, în vederea desfăşurării anumitor sarcini legate de administrarea clientelei sau din ratiuni tehnice sau de securitate, de gestionarea furnizorilor la nivel global, furnizarea sistemelor şi retelelor globale securizate ca prestator de servicii și/sau dezvoltator/antreprenor/broker: procesarea plăţilor (de exemplu, dar a nu se limita la: bănci sau procesatori de plăţi), verificarea bonitătii clienților, livrarea produselor (de exemplu, dar a nu se limita la o companie de curierat), organizarea campaniilor de promovare şi desemnarea căştigătorilor (de exemplu, dar a nu se limita la o agenţie de marketing şi publicitate) sau acordarea de premii (de exemplu, dar a nu se limita la cazul unei agenţii de turism). Prestatorii terti de servicii au semnat clauze de confidentialitate şi nu li se va permite să utilizeze datele Dumneavoastră cu caracter personal în alte scopuri decât cele mentionate în prezentul document.

2). Transferuri de date transfrontaliere: Dorim să vă informăm de faptul că putem transfera datele Dumneavoastră cu caracter personal în afara tării în care este sediul social sau punctul de lucru care este parte semnatară a unui întelegeri, contract sau parteneriat în tări aflate pe teritoriul Uniunii Europene.

E. Durata pentru care prelucrăm datele Dumneavoastră: Vom păstra informatiile Dumneavoastră doar atât timp cât este necesar pentru scopul pentru care le-am obtinut şi pentru orice alte scopuri conexe permise (de exemplu, acolo unde este relevant, pentru apărare în cazul unei reclamatii împotriva noastră) şi ulterior, în timpul unei perioade de tranzitie (de exemplu, pentru primirea unui răspuns la solicitarea Dumneavoastră, pentru livrarea bunurilor, emiterea facturilor) sau pentru oricare altă perioadă mai îndelungată în care ROMANA RESIDENCE are obligaţia legală de a arhiva datele cu caracter personal. Aşadar, în scop de exemplificare, dacă informatia este utilizată în două scopuri, o vom retine până la expirarea scopului cu cea mai lungă perioadă, dar vom înceta să o folosim în scopul cu o perioadă mai scurtă, odată ce această perioadă a expirat.

Restrictionăm accesul la informatiile Dumneavoastră persoanelor care au nevoie să le folosească în scopurile relevante. Perioadele noastre de păstrare se bazează pe nevoile noastre în încercarea de a îndeplini cerintele pe care Dumneavoastră ni le transmiteti în baza unui contract, a unei comenzi sau a unei cereri de informare, iar informatiile Dumneavoastră, care nu mai sunt necesare sunt ireversibil anonimizate astfel încât să nu mai puteti fi identificat în baza acestora, sau distruse în sigurantă. În plus, dorim să vă informăm de faptul că informattiile anonimizate vor putea fi păstrate.

Referitor la utilizarea pentru asistentă clienti şi marketing, în legătură cu informatiile Dumneavoastră utilizate în scopuri de asistentă pentru clienti şi în scopuri de marketing, este posibil să vă păstrăm informatiile în acest scop până la data ultimei obtineri a consimtământului de a vă transmite mesaje de marketing sau data la care aveţi răspuns ultima oară la o comunicare de marketing din partea noastră, alta decât cea a renuntării la primirea altor comunicări din partea noastră.

Utilizarea pentru a executa un contract privind serviciile contractate sau a produselor comandate: în ceea ce priveşte informatiile Dumneavoastră utilizate pentru a îndeplini orice obligatie contractuală, putem păstra aceste date pe toată durata în care contractul rămâne în vigoare şi până în plus cu până la 60 luni de zile pentru a răspunde oricăror întrebări sau pentru a solutiona orice reclamaţii survenite ulterior încetării contractului.

Folosirea în vederea asigurării calităţii, cercetării şi dezvoltării: datele Dumneavoastră vor fi păstrate exclusiv într-o manieră anonimizată, adică nu va fi posibil să fie legate de persoana Dumneavoastră.

În cazul în care există posibile pretentii, în legătură cu orice informatie despre care considerăm în mod rezonabil că va fi necesară apărarea, urmărirea sau formularea de pretentii împotriva Dumneavoastră, a noastră sau a unei terţe părti, putem păstra aceste date atât timp cât această pretentie ar putea fi în termenul legal de a fi formulată.

Dacă se initiază o actiune judiciară, datele cu caracter personal pot fi păstrate până la finalul acestei actiuni, inclusiv eventualele perioade de recurs, iar apoi vor fi şterse sau arhivate, conform prevederilor legislatiei aplicabile.

În toate cazurile, datele cu caracter personal din contractele, comunicările şi alte documente identificate pot fi supuse unor cerinte legale de păstrare, care necesită, în principiu, păstrarea de până la 10 ani sau chiar şi 50 ani. Orice alte date cu caracter personal vor fi şterse, în principiu, în termen de până la 12 luni de la ştergerea contului Dumneavoastră de utilizator sau de la colectarea lor prin intermediul Website-ului, cu excepţia datelor referitoare la relatia contractuală sau finalizarea unei cereri de comandă şi care vor putea fi păstrate până la 5 ani de la data tranzactiei sau, după caz, pentru o perioadă necesară pentru îndeplinirea unor obligatii legale (de exemplu, dar a nu se limita la obligativitatea generată dintro hotărâre judecătorească) sau dacă este necesar pentru motive de securitate, prevenirea fraudei, litigii sau abuzuri.

F. Proceduri de Securitate: În conformitate cu legislatia natională şi, respectiv, legislaţia europeană pentru protectia datelor, folosim proceduri rezonabile pentru a preveni accesul neautorizat şi folosirea neadecvată a datelor cu caracter personal.

Utilizăm sisteme şi proceduri adecvate pentru a proteja şi securiza datele cu caracter personal pe care ni le transmiteti. De asemenea, folosim proceduri de securitate şi restrictionari tehnice şi fizice ale accesării şi folosirii datelor cu caracter personal pe serverele noastre. Numai personalul autorizat poate accesa datele personale în timp ce lucrează şi utilizăm o varietate de măsuri de securitate, inclusiv instrumente de criptare şi autentificare, pentru a ajuta la protejarea şi mentinerea securitătii, integritătii şi disponibilitătii informatiilor Dumneavoastră.

Deşi nu putem garanta că transmiterea de date prin internet sau pe Website este lipsită de atacuri cibernetice, noi, subcontractantii noştri şi partenerii noştri ne străduim să mentinem garantiile fizice, electronice şi procedurale pentru a-ti proteja informatiile în conformitate cu cerintele aplicabile privind protectia datelor.

Pentru exemplificare, în lista de mai jos numerotăm o serie de măsuri pe care le întreprindem:

• transferul datelor colectate doar în formă criptată;
• accesul personal strict la datele Dumneavoastră pe baza „necesitătii de a cunoaşte” şi doar în scopul comunicat;
• utilizăm o serie de sisteme informatice de securitate pentru a interzice accesul neautorizat, de exemplu, în cazul unor atacuri informatice executate de către hacker-i prin utilizarea metodelor de tip „fortă brută”;
• monitorizarea permanentă a accesului la sistemele IT pentru a detecta şi a opri utilizarea necorespunzătoare a datelor cu caracter personal;
• stocarea datelor strict confidentiale – de exemplu, dar a nu se limita la informatii despre cărtile de credit – doar în formă criptată.

În cazul în care v-am furnizat (sau ati ales) o parolă care vă permite să accesati anumite părti ale Website-ului nostru sau orice alt portal pe care îl administrăm sau îl punem la dispozitia Dumneavoastră în vederea unei bune administrări a relației pre sau post vânzare, aplicatie sau serviciu pe care îl operăm sau administrăm, sunteti responsabil de păstrarea confidentială a acestei parole şi de respectarea oricărei alte proceduri de securitate asupra căreia vă notificăm în orice moment al relatiei noastre contractuale sau colaborative. Din ratiuni de securitate, vă rugăm să nu comunicati o asemenea parolă nimănui.

În continuare, înşiruim o serie de măsuri de protectie cu privire la informatiile de localizare pe care le putem înmagazina şi/sau folosi:
– anumite servicii pot fi oferite doar în cazul în care ne precizati locatia Dumneavoastră sau a imobilului Dumneavoastră.

Vă asigurăm că tratăm cu toată seriozitatea confidentialitatea informaţiilor despre localizare pe care ni le încredintati.
– următoarele măsuri de protectie sunt aplicate informatiilor privind locatia, aici cuprinzând informatiile accesate ca parte a procesului de mentenantă sau interventie asupra echipamentelor:

• sunt retinute doar într-o formă asociată cu Dumneavoastră şi cu echipamentele Dumneavoastră atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopul consimtit;
• sunt obtinute sau accesate doar în această formă atunci când este necesar pentru a furniza serviciul solicitat sau în cazul în care suntem obligati să păstrăm şi/ sau să furnizăm informatiile conform legii, iar în cazul în care suntem obligati să furnizăm informatiile către organele de drept sau orice altă tertă parte, vă vom informa, cu exceptia cazului în care acest lucru ar aduce prejudicii prevenirii sau detectării unei infractiuni sau dacă nu ni se permite să facem acest lucru;
• informatiile despre locaţia echipamentelor şi informatiile despre locatia dispozitivului nu sunt sincronizate decât dacă este necesar pentru furnizarea serviciului solicitat;
• orice altă utilizare a informatiilor despre locatie în scopuri analitice va fi efectuată în mod ireversibil pe seturi de date anonime. Noi şi împuternicitii noştri putem avea acces la informatiile privind localizarea echipamentelor, iar ROMANA RESIDENCE, prin membrii echipei desemnati și cu drepturi de acces, poate avea acces la informatiile despre locatia dispozitivului prin serviciile pe care le furnizează (de exemplu, dar a nu se limita sistem de monitorizare a activitătilor).

Vă rugăm să retineti că este posibil să nu vă putem oferi anumite funcţii ale serviciilor noastre dacă limitaţi colectarea informatiilor despre locatie.

G. Serviciul de relații cu clientii: Utilizatorii și/sau împuternicitii acestora sau reprezentantii clientului pot contacta serviciul nostru de relatii cu clientii 8 ore pe zi, 6 zile pe săptâmână, prin e-mail sau telefonic. Datele Dumenavoastră cu caracter personal (de exemplu, dar a nu se limita la informatiile cu privire la serviciile pe care le-ati achizitionat sau informatiile despre contul de utilizator) sunt folosite pentru a găsi solutiile potrivite cererilor Dumneavoastră și pentru a răspunde oricăror întrebări pe care le-ati putea avea cu privire la serviciile pe care le-ati achizitionat sau orice alte întrebări. Când ne contactati (prin telefon, e-mail, chat, fata in fata la sediul nostru, Facebook sau prin intermediul oricarei alte retele de socializare, WhatsApp etc.), ROMANA RESIDENCE utilizează o aplicatie de gestionare a contactelor (de exemplu, o aplicatie de tip CRM – customer relationship management) care poate fi interconectată și cu apelurile apelurilor telefonice pe care le efectuati pentru a ne contacta (de exemplu, o centrală telefonică digitală), pentru a detecta și aloca numărul de telefon de la care este generat apelul. Membrii echipei ROMANA RESIDENCE care preiau apelul vor putea solicita câteva detalii, chiar și detalii cu caracter personal, cu scopul de a vă identifica în mod corespunzător. Vă vom adresa întrebări cu privire la detaliile pe care ni le-ati furnizat în cadrul rezervărilor făcute, astfel încât, dacă nu veti putea să ne furnizati suficiente detalii, este posibil să nu putem ajuta la solutionarea cererii Dumneavoastră.

H. Drepturile Dumneavoastră: Daca v-ati declarat consimtamantul cu privire la anumite activitati de prelucrare, puteti retrage acest consimtamant în orice moment cu efecte viitoare. O astfel de retragere nu va afecta legalitatea prelucrării anterior retragerii consimtământului. În baza conditiilor prevăzute de legislatia aplicabilă (GDPR), aveti următoarele drepturi:

1. Dreptul la informare – dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea și protejarea datelor cu caracter personal de către echipa noastră;

2. Dreptul de acces – dreptul de a obtine de la operatorul de date (precum este ROMANA RESIDENCE sau cei pe care noi îi subcontractăm pentru Dumneavoastră) confirmarea faptului că datele cu caracter personal sunt sau nu prelucrate de către acesta; prin exercitarea acestui drept, vi se comunica, la cerere, dacă datele Dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate şi, în cazul unui răspuns afirmativ, aveti dreptul de a solicita accesarea acestora. Informaţiile includ, printre altele, scopurile prelucrării, categoriile de date cu caracter personal afectate şi destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le-au fost divulgate sau le vor fi divulgate datele Dumneavoastră cu caracter personal. Aveţi dreptul de a obţine o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, iar pentru copii suplimentare, vă putem percepe o taxă rezonabilă, în baza costurilor administrative.

3. Dreptul la rectificare – dreptul de a obtine rectificarea datelor inexacte, precum şi completarea datelor incomplete; prin exercitarea acestui drept, puteti obtine din partea noastra rectificarea datelor Dumneavoastră cu caracter personal incorecte. În functie de scopurile prelucrarii, aveti dreptul de a completa datele cu caracter personal incomplete, inclusiv prin intermediul unei declaraţii suplimentare.

4. Dreptul la ștergere (cunoscut şi “DREPTUL DE A FI UITAT”) – dreptul de a obtine, în măsura în care sunt îndeplinite condtiile legale, ştergerea datelor cu caracter personal;

5. Dreptul la restrictionarea prelucrării – dreptul de a obţine, în măsura în care sunt îndeplinite conditiile legale, marcarea datelor cu caracter personal stocate, cu scopul de a limita prelucrarea ulterioară a acestora. Prin exercitarea acestui drept, puteti solicita restrictionarea prelucrarii datelor Dumneavoastră cu caracter personal, iar în acest caz, datele respective vor fi marcate şi pot fi prelucrate de noi doar în anumite scopuri clar specificate.

6. Dreptul la portabilitatea datelor – dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obişnuit şi într-un format uşor de citit, precum şi dreptul ca aceste date să fie transmise de către noi către alte entiăti (de exemplu, un operator de date), în măsura în care sunt îndeplinite condiţiile legale, fără obiecţii din partea noastră.

7. Dreptul la opozitie (cunoscut şi sub denumirea de „drept de a obiecta”) – dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situatia particulară, ca datele cu caracter personal să facă obiectul unei prelucrări, în măsura în care sunt îndeplinite conditiile legale. Prin exercitarea acestui drept, puteti obiecta, pe motive legate de situatia Dumneavoastră, în orice moment, fată de prelucrarea datelor Dumneavoastră cu caracter personal de către noi şi ni se poate solicita să nu vă mai prelucram datele cu caracter personal. Dacă aveti dreptul la obiectie şi vi-l exercitati, noi sau subcontractatii / împuternicitii noştri NU vom mai prelucra datele Dumneavoastră cu caracter personal în scopul respectiv. Exercitarea acestui drept nu presupune niciun cost. Trebuie să ştiti: acest drept poate fi invalidat în special dacă prelucrarea datelor Dumneavoastră cu caracter personal este necesara pentru formalitatile aferente încheierii unui contract sau pentru îndeplinirea unui contract deja încheiat.

8. Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale – dreptul de a cere şi de a obţine retragerea, anularea sau reevaluarea oricărei decizii bazate exclusiv pe prelucrări efectuate prin mijloace automate (incluzând crearea de profiluri) care produce efecte juridice sau afectează în mod similar, întro măsură semnificativă, persoanele vizate;

9. Dreptul de a vă adresa justitiei sau autoritătii naţionale de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal – dreptul de a vă adresa cu plângere Autoritatii Naţionale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, respectiv de a vă adresa justitiei pentru apărarea oricăror drepturi garantate de legislatia aplicabilă în domeniul protectiei datelor cu caracter personal, care au fost încălcate.

Drepturile mentionate mai sus se vor exercita prin formularea unei cereri in forma scrisa, datata şi semnata, înaintată către ROMANA RESIDENCE la adresa poştală în Localitatea ARAD, Strada Lucius Verus, nr. 3, Județul ARAD – în atenţia ADMINISTRATORULUI – sau la adresa de e-mail contact@romanaresidence.ro.

Vă rugăm ca în cerere să ne comunicati dacă doriti ca informatiile să vă fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi şi de poşta electronică (e-mail), sau printr-un serviciu de corespondentă care să asigure ca predarea vi se va face numai personal.

Vă rugăm să tineti cont ca, înainte de a da curs oricărei astfel de cereri, ne rezervam dreptul de a vă verifica identitatea, pentru a ne asigura ca solicitarea provine chiar din partea Dumneavoastră şi de a evita situatii improprii din punct de vedere a traseului informatiilor din punct de vedere al securitătii.

Vă asigurăm că vom face tot ce ne stă în putintă pentru a vă comunica informatiile solicitate, în termen de 30 de zile de la data primirii cererii, cu respectarea solicitarii exprimate de Dumneavoastră privind modul de comunicare, alocând toate resursele disponibile în acest sens la momentul receptiei cererii Dumneavoastră.

În cazuri complexe sau în momente de primire a numeroase solicitări, această perioadă poate fi prelungită cu încă două luni, perioadă despre care veti fi informat în prealabil. Dorim să vă îndeverăm faptul că drepturile de mai sus pot fi limitate în baza legislatiei nationale aplicabile privind protectia datelor. ROMANA RESIDENCE, în calitate de operator de date, rămâne punctul de contact în vederea exercitarii acestor drepturi.

H.1. Alte situatii: În anumite situatii specifice, când colectam datele Dumneavoastră cu caracter personal, este posibil să vă cerem consimtământul pentru transmiterea respectivelor date către terti. În acest caz, vă vom informa cu privire la o astfel de prelucrare și nu vom efectua transmiterea datelor înainte de a obtine consimtământul Dumneavoastră.

I. Cum prelucram datele personale ale minorilor (persoane sub 18 ani)? Serviciile oferite pe Website-ul www.romanaresidence.ro și a altor portaluri/Website-uri pe care le administrăm în vederea asigurării serviciilor sau produselor pe care le contractati de la sau prin intermediul ROMANA RESIDENCE, dar și a informărilor pe care le transmitem nu sunt destinate minorilor. Prin cumulul de măsuri de securitate le luăm suplimentar acestora aplicăm o şi mai mare filtrare a drepturilor de acces în cadrul prestării de servicii sau livrării de produse sau transmiterea de informatii către entităţile de unde pot fi procesate date cu caracter personal ale minorilor.

J. Detalii suplimentare privind procesarea datelor cu caracter personal. Dacă aveti întrebări legate de utilizarea de către noi, echipa ROMANA RESIDENCE sau a subcontractatilor noştri, în cadrul activităților desfășurate pentru administrarea contractului Dumneavoastră și/sau în îndeplinirea obligatiilor noastre legale, datele Dumneavoastră personale (de exemplu, dar a nu se limita la băncii finantatoare, actionarilor/afiliatilor noștri, angajatilor/ colaboratorilor noștri cu atributii legate de administrarea și executarea contractelor, auditorilor noștri și, dupa caz, autoritătilor și institutiilor publice în relaţia), colaborarea sau parteneriatul cu Dumneavoastră, a informatiilor Dumneavoastră, vă rugăm să contactati serviciul nostru de asistentă pentru clienti, prin e-mail la: contact@romanaresidence.ro sau prin telefon: +40 736 300 400 (de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 – 17:00).